Örebro Katthem

Tingad!

Kategori: Tingad

Jippiiii!! Nu var det äntligen min tur att bli utvald!
Det tog en stund innan jag lyckades få dem att förstå
det var MIG, och ingen annan, de skulle välja.
Vem passar bättre ihop med en liten försiktig kattflicka
på 5 år om inte jag!? Jag är stor, trygg och i lämplig ålder
- vad mer kan de begära?

Min nya matte tycker jag påminner om min nya husse;
mörk, muskulös och snygg - då kan ju valet inte vara så
svårt! Som man brukar säga: lika barn leka bäst!




Sagt och gjort så är det äntligen min tur att få ett nytt
alldeles eget hem och på måndag flyttar jag!

/ Connor (www.orebrokatthem.com)

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2008-07-17 | 19:59:44

    Lycka till i ditt nya hem Connor!

  • Karin (o Micke) säger:
    2008-07-18 | 13:06:55

    Åh vilket fint inlägg du har gjort Connor!! Du är så underbar, hoppas att du får det fantastiskt i ditt nya hem med mycket skinka o annat gott!!

  • Ellen säger:
    2008-07-21 | 16:10:37
    Bloggadress: http://sphynxnoja.blogg.se/

    hoppas det går bra idag när du flyttar ! Grattis till nya hemmet =D

Kommentera inlägget här: