Örebro Katthem

Spana in!

Kategori: Allmänt



Jag vet att ni gillar bilder, eller hur? ;)

Därför tänkte jag göra er uppmärksamma om att Gula Sidorna finns på internet.
Nejdå... det jag vill visa er är en hel drös med bilder i bra upplösning, dels på katthemmets nuvarande inneboende, men även på katter som tidigare varit inackorderade. Allt eftersom jag fotar katterna så lägger jag in nya bilder på sidan jag tjatar om.
Bilden längst fram är tagen sist, titta gärna ända bakifrån!
 

Här kommer några smakprov:
 
 

 Zara-Marie, som numera heter Stefanie.
 
 Mimosa, numera kallad Mimmi.
 
 Sinai på katthemmet, som lystrar till "Snygging"
  

 
 
Så, vart finns nu alla dessa bilder??!!
 
Jo, de håller hus på min egna pixbox! *jubel*     --->    icejossan.pixbox.se    <---   Klicka på länken för att komma dit, den öppnas i ett eget fönster! Än så länge finns där 2 st album med katthemskatter.
 
 
Hälsningar Jossan
Kommentera inlägget här: